Harini ade kelas BM sejam..sebelum start kelas td mak si rahman (anakmurid aku) call..
Ingat dia call nak cakap man tak dpt dtg ke apa ke. Rupanya mak si man ni nak cakap tima kaseh kat aku sbb aja anak dia..Result formative test si rahman baru-baru ni dpt 5A..Alhamdulillah..

Mak dia punya la up aku cakap aku bg anak dia pahamla..aku boleh consider ganti kelas la..aku tak berkira la..haihh...tu semua namanyer kerja..Dah amek duit orang takkan nak sambil lewa pulak ye tak? huhu..

Berbanggakah aku apabila dipuji oleh emak rahman? huhu..kembang gakla sekejap (uwekk..uwek..)..hehe..

Aku pun mcm tak heran sangat dia leh dpt 5A tu..sbb dia mmg rajin dan bersemangat..ditambah pula dengan kebijaksanaan kepala otak dia tu..huhu..Pick up..dengar kata..baru bleh success..Kalo tak pick up pun kalo rajin mesti boleh dapat A..Ni kalo homework pun bg blk kat aku blank mau tak menyirap2 darah aku ke kepala..haih..budak2..

Apa yg aku bleh cakap..Alhamdulillah..Dia usaha sendiri..aku suap jer..kalo dia tak kunyah dan telan tak jadi gak..huhu..kalo dia telan terus nasib2 la..kalo tercekik aku tatau..huhu

Doa aku hopefully dia dapat straight A jugak mase gerak gempur bulan depan and of course for UPSR..InsyaAllah..

Yang year 4 & 5? hmmm..manjang monteng kelas..pastu nak ganti kelas kemain payah lg..letihla apela..mak dia pun mcm tak kesah jer..dimanja2 sangat..gitulah jadinyer..huhu..
Mak Rahman aku mmg salute lah..ada budi bahasa..paham perangai anak sndiri..siap soh aku bg homework byk2 lg..aku takut tak terlarat je si man tu..sian budak tu kang..hehe..

Sorry yer kengkawan..gamba lom upload..kemalasan melanda..nak masuk dapo pun malas..kepala gas yg aku bukak sblm cuti haritu pun tak berpasang2 lg..nampak sgt le lum berasap dapo tu kan..hehe..ish ish ish..=p
Akibatnyer..kebuloq..lunch td belasah megi tomyam..nimat je rase..yelah..lapo kan..haha..
Si Lala datang harini bawak j.co..time kaseh yer cik Lala..Yg lagi satu ni aku simpan besok lah..hehe..

Ok guys..nak pegi dinner..cewahh..lapar dah ni..tah ape menu harini tatau laa..smlm dah mkn burger king lps tgk ana dan babynyer..akhirnya..dapat jugak fastfood..hehe..puas cket perot aku neh..huhu..Sorry ye sayang..nanti kita mkn nasik lg k..=p

2 comments:

iezawani said...

waaaaa...congratz2..kerane telah menjadi tenage pengajar yg hebat! nanti esok2,aku bley siruh ko ajar anak aku..hhehee

NuruL said...

ahakss..bole2..ko nak bg anak ko terus kat aku pun takde hal punyer..hehe~