Eh eh..lagi 2 bulan jer ni...sempat ker siap smua benda ni? huishhhhh...gerun jika difikir2kan..hakhakhak..

Dengan umah yang dah sekian lama tak berkemas..ada la dalam 2 bulan..hahaha..Zura juga sebegitu hairan mengapakah perbezaan keadaan rumahku kini...sebabnya? jeng jeng jeng..hehe..

Entah ke mana hilang mood aku yang menyapu, mengemas, mengemop, menyental bilik mandi, toilet, re-arrange perabot, etc...ke mana ek? 2 bulan dah menghilang..

Even sekarang ni nak basuh baju pun malas..nak tukar bed sheet pun malas... Astaghirullahalazimm..apsal la aku camni skarang ek?

Memasak lagi la malas..sebenarnya rasa nak masak itu ini..nasi lemak la..ayam madu la..spageti la..sup la..macam2..tapi mesti akan pk 2-3 kali...nanti masak..mesti tak habis..sapa nak makan..kita makan bukan sekali banyak..tak ke membazir kan...aku rela makan butter cookies daripada masak penat2 tp makan tak seberapa pastu buang...huhuhu..tu kalau tak kuar la..kalau kuar da tentu makan kat kedai or tapauusssss...

Bab weddss preparation...(part aku lah..part mak aku lain..hikhikhik)

1. Wedds cards - in printing
2. Souvenirs - bought
3. Baju nikah - dah tempah..23/11 baru dapat..pastu kena jahit manik plak..adoiaii..
4. Door gift bags - blum beli wehhhh..baru nak gi survey tapi tah bila la..
5. Barang2 utk dibuat hantaran - blum beli gaks..haihhhhh!
6. Bunga telor - baru buat frame & byk lagi tak siap..belum di 'dip' dan dicantum2..tu baru bunganya..blum part batangnya dan daunnya serta net telornya ya puan2...huhu..target siap cantum >> end of this month. bole ke siap? hahaha..

Lagi...aku tak ingat pe benda keje..hehehe..

Dengan every weekend open house ni..mood makan + tidur je lah..adussss..poning palo den..!

0 comments: