Ke MATTA FAIR semalam..wahhh..dalam sakit2 kaki pun sampai juga saya ni ke PWTC..haha..
Luckily lah opis mate nak pegi cari holiday package gak..boleh la menumpang sekaki naik kereta dia..kalo idak tak dapat pegi le gamaknyer..Dah En.Suami tersayang masih di Sarawak..hadoiii..~

Apa yang saya dapat semalam? kuikuikui..
For in the middle of this year punya plan mau pegi Sabah..Tidak ketahuan rupanya MAS ada buat promo JOMSABAH..saya tak dpt pun email tu..or maybe masuk spam kot..haha..
Nasib baik semalam ada jugak kaunter MAS but tak ada specific booth for MAS, dia tumpang kat Mayflower punya booth..patutla kami cari serata dalam PWTC tiada..Rupanya diorg buat kat The Mall..Macam nak pengsan 2 kali round dalam MATTAFAIR Hall 1,2,3,4 nak cari booth MAS..tapi idak kelihatan..Yang ada AIR ASIA..Entah cemane pastu rasa mau tgk kat The Mall tu ada banyak banner2 jugak..Hah!!! kat cni rupanya rezeki kami..haha..

Alhamdulillah...walaupun terbang kredit kad ku di sana bah..huhu..Since En.suami tercinta itu punya besday is coming..So saya plan mau pergi in April..tapi tiketnya abis plak..So dapat early of May..Boleh aje lahh...
Isi form cuti awal2 ye sayang..u jangan out station plak..nanti i mogok setahun..=p

Saya interested dengan package tu sebab berbaloi2..Mula2 ada gak tgk firefly..tp mcm tak ada diskaun je walaupun dia kata ada...bolayan ahhh...haha..MAS gak bagus..Pakej yang sangat worth..Flight Ticket Return + Hotel 3D 2N + airport return transfer in range 1k++ ...Hotel bukan hotel murah..4-star jugak tu..TIGA kali saya tanya itu orang..for confirmation..hahaha..Akhirnya..BOOKED!!!

Hopefully semuanya berjalan lancar..Mau kerja kuat ni..Mau shopping di sana & jalan2..Dalam kepala ada beberapa places of interest yang saya mau pegi...Tapi jauh dekatnya dari Hotel tidak ketahuan la..
To BUDAk HUTAN..kasi bantu sama saya ya..Mau pergi tempat kamu ni...=)

Sabahan..wait for us..=)



So..i think besday gift dah settle..hehe...Just nak celebrate tu je on his birthday tgh pk..
Hajat di hati mau dinner di Naili's Place..tgklah budget jugak yer..hehe..Paling idak pun beli cake..
Okehh..maghrib sudah..mau mandi + solat...

Daaaaaa...~

4 comments:

BuDakHutaN said...

Salam ^_~ Sabah ...hehehe
bah bulih bah kak, nanti saya akan emailkan info-info yang menarik dan best ...
aramaiti ... ahaks

NuruL said...

Wah...trima kasih bah..=D

Sofiah Jasni said...

cayalah..cm best je plan ko ni..ak xsmpt g pn..huhu..nmpknye hanimun kt kg mak ak je le..wakaka

NuruL said...

ceh..apsal tak pegi? ape yg sibuk nau sampai tak smpat gi tu?huhu..
Kampung mak ko katne?hehe..
Gi Sabah jela dulu..nak gi oversea lum cukop duit..tunggu laki aku blanje plak la..mudah2an cepat la adanya duit tu..haha..