Eceh..macamla dia baca blog aku ni kan..hehe

Suke lak dengar lagu dia..aku bukan peminat mentor sebenarnya..tapi sbb dah bosan 2-3 minggu ni..tgk jer la kan..huhu..
Dah tengok tu terminat plk kat black..suara bagus..lagu pun sodap..sure aku donlod nyer lagu dia..
Macam tomok gak ler..dulu tak tengok pun sgt OIAM..lepas si Zura soh tgk Tomok..terus suke plk ngan lagu dia..sedap juger..
Lagu black even baru but senang je nak ingat & dekat ngan kita..cewah...betul la kata composer dia..catchy lagu tu..Well..for me..lagu tu sedap gakla didengar..dan cepat dihafal..especially the chorus part yg dijadikan tajuk..haha..Mula2 tgk tajuk mcm agak2 black nyanyi lagu jiwang ala2 ballads..rupenyer idakk...huhuh..

Aku rinduuuuu...sayang kamuuuu...padamu...

Tu je aku ingat setakat ni..heheh..

Goodnite everybody..

0 comments: