Tengah tgk Klon Teja..cite ni pun aku follow gak..(kalo teringat nak tgkla..hehe)..

Sblm tu td citer Qalesya kol 9pm..sempat gak td buat terawih..pastu ngadap tv sambil makan nugget tempura..nyummy2....
Tah la kenape aku suke tgk cite Qalesya ni..kdg2 dah tgk malam..sahur esok tgk lagi repeat..tak jemu pun..ade la tu benda yg aku suka dlm cite tu agaknyer..tak dapat dikenalpasti..

Dua hari ni tak rasa nak mkn ape2..taktau apesal..smlm bli roti jala + nasi ayam..tp roti jala makan 3 ketul (bli 5 ketul = rm2) pastu loya plk..terus tak makan dah..nasi ayam pun tak berusik..pastu..kol 9.30 dah lelap dah depan tv..tido kat tv sbb dlm bilik ade lipas..mengong punyer lipas..menyibuk btol..sedap2 melepak atas katil aku haritu..
Sahur pun tak berselera..makan kurma + air..pastu siang hari perut krukk krakk lapa..hehe

Ini hari mr.yie gi bazaar sorg..aku tak turun kete..sbb tak nak bli pape..nanti buang gitu je..membazir lak kang..berbuka tadi makan kurma + air mineral + air milo...
Lepas solat baru grg nugget..makan..plus air milo lagi 1 mug..heheh..

Ni dah kenyang..jap2 lagi lelap la kot..=)

0 comments: