Semalam..lepas satu hari penat merayau cari barang nak buat hantaran..Mr.Yie yang baik hati blanje makan western..=)

Berbuka dlm kete dulu..pas solat baru gi makan sebab dah lambat..sure takde tmpt nyer..
Memula nak mkn kat BigPlate..but..unluckily, takde ala carte bulan posa..dia buat buffet jer..and..buffet pun dah byk abis...hmmmmm...
So i suggested makan kat Big Food..and he agreed..=)

My menu is..1/4 roasted chicken..same je mcm kenny rogers tu just side dishes takleh nak pilih2..dia letak 3 side dishes (mashed potato, sweet corn, coleslow)..yummy2..

Guess what Mr. Yie punya menu??? Ape lagi kalo bukan kambing..hehe..Lamb grilled..Ada 3 slices..sedapla kot..since aku tak makan kambing so aku taktau apa rasanya..Bila tanya Mr.Yie dia jawab "sedap bila lapar".. so aku malas tanya lagi lah..huhu..tapi lamb dia tak besar sgt..big plate nyer lagi besar..kalo perot aku..kenyang jer..perot dia, taktau lah..hehe..yg penting dia leh hbskan apple juice dlm giant mug..aku minum beberapa sedut je..sbb dah kekenyangan..but dia still leh masuk lagi...ok la tu..hehehe..

Photo yg sempat snap 1/4 roasted chicken jer..sbb sampai dulu..Lamb grilled tu terlupe lak nak snap..sbb tuannya dah sambar laju je masa dihantar oleh waiter..aku pun lupa sbb syok makan..hehe..ice cream pun ada smlm tp aku sorg je la belasah..yummy2 jugak..pun tak snap gak..next time k..=)















Thank you Mr.Yie yang baik hati..nanti blanje western byk2 lagi ek..*wink*wink* ;-)



3 comments:

Arin said...

Big Plate le..Big Food le..tapi akak nak gie gak Big Plate tuh..review byk kata cam best je..

Nadzifa Azam said...

amboi3...bli brg hantaran byk mn tu makcik?kweng3..

NuruL said...

Kak Arin : Jom le buka posa kat Big Plate..=)
Nadzifa : Bli barang buat gubahan hantaran daaa..bukan bli barang hantaran..hehehe..