Harini 19-11-09..bermakna lg sebulan saya nyer majlis..dan lg 28 hari tolak harini, saya akan bernikah..Gulllppp!!!! (tak cukup air liur nak telan weh..)..

Jap lg jer dalam beberapa minit dah masuk 20th Nov dah..erkkkk!...telan air liur lagik..cepatnyer masa berlalu..cepat sangat ni..ishhhhhh...rasanya baru je minggu lepas bertunang..wakakakakak..lawak tak ayat ni? gelak la..saya buat lawak ne..lawak utk mengatasi rasa nervous yg memang tak akan dapat diatasi..hehe..=D

Insya Allah...smuanyer berjalan lancar..dun worry everybody..cewah...(padahal dlm ati tah pape jer..dlm kepala lg la serabut jer..hehe)..

Bab registration nikah dah almost settle..dah pos express kat mak (dijamin sampai esok =p)..so esok jela call mak utk update..hopefully 2-3 hari lg ayah leh settlekan lah apa yg ptt..

Bunga telor...haaaaa...jeng jeng jeng...dah mula di 'dip' kan semalam..dah siap dlm 400 petals..nak guna dlm 600 petals..tapi tergendala plk jap tadi since ink dip tu da abes...esok lah pegi beli kalo rajin + tak ujan + mood ok(ni yg penting)..hehe..
Siap je dip dah leh cantum2 ngan batang pe seme la..insyaAllah..sempat siap sebelum masanya..=)

Baju nikah...boleh amek on 23-11-09..apa2 pun esok follow up lah..takut akak tu lupe lak kan..huhu..sib baik lah sederet ngan opis jer butik tu..selang 3-4 lot jer..hehe..dah amek nanti nak kena jahit manik pulak..tapi tgkla cane..kalo rasa mcm dah ok..takyah la manik2 tu..kang meghelip sangat plak orang silau..kekekekeke..

haaaaaa...ni nak citer..today ada a very good news yang buat saya senyum sampai ke telinga..=D
Rahman, Damia, Naimi Izzati got 5A's in UPSR...Alhamdulillah laaaa..tak sia2 la kesusahpayahan saya, kepenatan, kedemaman, ketensionan saya dan macam2 lagi lah selama ni..berbaloi-baloi..hehe..Tapi diorang memang rajin..kalau diorang malas..saya pun malas nak ajar diorg agaknyer..hehe..
Nampaknya kena beli hadiah ler..dah janji sapa dapat 5A dapat hadiah baikk punyer....saya punya baik punyer janji tu la ni dah pening..tah bila nak gi bli hadiah tu..barang hantaran saya pun lum beli lagi..hehe..takpe..insyaAllah..=D
Yang lagi terharunyer..rahman nyer mak siap datang umah ptg tadi..bape kali nak sakap timekaseh tah..dah saya kata..anak dia memang rajin..kalau saya ajar pening2 pun kalau anak dia tak rajin buat latihan tak jadi juger...
Ramah betul mak si rahman ni..mcm mana cakap dlm talipon camtu ler jugak kalo jumpe..hehe..Tadi dia mtk tolong daftarkan MRSM online..saya doa jugak la rahman dapat masuk mrsm..cerah masa depan..huhu..dua org lagi tu saya taktau la apply mana..yg mak si rahman ni aje yg rajin menalipon tanya itu ini..bagus la..tak ramai surirumah yg alert ngan pembelajaran si anak..

Ok peeps..mata dah terkebil2..it's time to go to bed..

Tomorrow is the last day to office for this week..sekejap jer..almaklumlah..keje minggu ni mcm tak keje aje..byk dok umah..tu yg lg rasa cepat tu..hehehe..since esok ada keje yg perlu dibuat di office..kena lah pegi jugerrrr..lagipun dah sihat..just batuk jer yg mcm taknak baik..majuk kot tak dapat air sirap bandung ais...uishhhh..sedapnyerrrrrr...ish ish ish..


Nite All...ZzzZZZZzzzZzZZZzzz..

0 comments: