Tuition..tuition...dah bape hari dah saya dok pk...nak amek ke tak..?
Maybe ni rezeki Allah bagi...tp terdaya ke saya ni? ada banyak masa ke saya ni? huhu..
Kalo ikotkan ati mmg le malas...tapi bila pk2 balek..kalo yie out stn nanti keboringan juger saya ni..
Yang pastinya weekend tak buat la..weekdays jer malam...Sekarang nak buat timetable pun dah pening..mana taknya...students kali ni sume pesen tdo awal..so smua kelas kena 8.00-9.00pm jer..yg year 2 & year 4 ni pulak (adik beradik)..mak dia dah cakap taknak campo kelas lain..nak soh ajar anak dia je..sebab anak dia selow..hohoho..menambahkan keserabutan kepala je la..nak amek all 4 subjects pulak tu...mano dak dilotakkan..a
da 2 org year 6 (non-malay) nak kelas BM jer..tu kat mana plak nak sumbat tu..huhu..da la sorang tu filipino..harharhar...esok2 saya pun cakap mcm dia ngan mak dia..hehe..
Pastu adik rahman year 4 nak kelas BM jer gak..tu mak dia tak kesah..okla..ni yg mak kepada dua beradik ni bikin saya pening lah..haiyooooo....Helppppppppppppppppppp!!


4 comments:

arin said...

buat la.bahagikan masa bebetul.rezeki org nak kawen and dah kawen tuh..kalau dekat, kompem kak arin leh amik satu student.kehkehkeh..

NuruL said...

heheh..mmg jadi la nampaknyer ni..mak budak2 da bape kali tanye da..tak sampai ati pulak..baru ingat nak hanimun setahun..kekekekekek..hmm..takpela..rezeki jangan ditolak..nanti bleh makan bigplate lagi..hikhikhik..

arin said...

bengong..bigplate lamb banting..terbanting-banting si azwar..

NuruL said...

kekekekek..nasibbb..next time korang share la kalo tanak terbanting..sharing is caring..=p