Memandangkan kebosanan terserlah pada hari ini..i decided to selongkar album2 lama utk di'attach' ke dlm blog..since cik zifah pun nak tgk gamba mase aku kecik2 kan..hah..amek ni..tengok le yerr..aku letak small jer..besar2 nanti korang gelakkan...sape gelak nanti aku rotan..heheh..

kami 5 beradik..ada kaklong..sepasang kakak twin..dan sorg abg jer..aku yg kanan sekali..
selalu jadi mangsa keadaan..huh~

sekolah rendah..penolong ketua pengawas okayy!..hehe..otai ni..walaupun baju dah singkat tp tetap pakai (sbb mak dah malas nak jahit lg..dah darjah 6..membazir..thn depan dah baju lain..kekekeke)

sekolah rendah agama..ketua darjah..dok depan sekali..kekeke..mase blaja mmg suke dok depan skali..tak kire la skolah kuliah ke..gipang gak aku nih..ekkekeke..Masa 11th bday..aku yg pakai baju mickey tu ler..yg pegang belon tu adik sepupu aku..umo dia 22 kot skrg..kekekek..amacam? aku sama tak ngan belon tu?hehe..Ni gamba nak buat ic..mase darjah 6 ler..aku sndiri tak percaya ini adalah aku..kakaka..

Ngan kaklong..kepala aku ade kudis mase kecik2..heheh..

Makan pishang..dulu fav..skrg tak suka pun..maybe dah tak heran since dah byk makan hasil dari kebun ayah kot..huhuh..Ni gamba mase umo 1 tahun...amek kat kedai gamba...sexy tuuu..huhuhu...

2 comments:

Nadzifa Azam said...

uiks!bj mickey mouse tu..kus..smngat..kuikuikui

NuruL said...

kuss kuss...kekekek..jangan memain tau..skali dia belasah mase tu leh pengsan..hehe