As usual..bangun pagi2 for work..sampai opis 9.02..lewat tu perkara biase..heheh..
drawing sudah menunggu di sekitar meja dan kerusiku..huuuuu..tapi disebabkan bos tak masuk pg ni..aku pun mcm kemalasan..
Beli breakfast..lepak2 kat reception bace paper..borak2 sampai my other half (mr.yie) perli 'korang ni takde keje ke rilek2 smuanyer'...and i know itu adalah ditujukan utk aku tp aku wat bodo saja sambil membaca paper..hehe..Takkanla dia nak sound kat fina n jijah plk..dua org tu dah mmg kejenye kat bawah..dah sah2 ler cik abang aku tu perli aku...hahah..Actually kat meeting room ade training and he was involved too..
About 10 a.m baru la mendaki tangga dengan lemah longlainya...adussss...rumah level 3..opis pun level 3...tapi aku...??? Camni gakk..Tak kurus punsss..huhuhu..
Ericsson mtk amend 3 sites punya reports pule....haduihhhh...buat jela..nama pun keje kan..buat drawing cket..tup2 dah kol 12.30..yippieeeeee...lunch time bebeh..
Me,Zifa,Kak Shima & Kak Zue were off to PKNS..Kak shima nak decorate teacher's day present for safiyyah..aku n zifa plk gi ronda2 cari scarf & brooch yg kak ngah nak..at last..dapat juger..susa btul nak carik...makan kat FC Restaurant (one of my fav port to eat kalo ke pkns)..pe lagi..pekena mi kari lah..kebab pun sedap tetapi tidaklah akan larat perutku ini makan byk2..fun fries pun kasi bungkus bawak blk opish..
Tup tap tup tap kol 3 ler sampai opishh...Sib baik le bosh pun lom masuk lg..camtule hari jumaat..kemalasan plus keengganan membuatkan diri utk bekerja..huhuhu..
Buat le keje jugak selow2..dapat pulak email lg dari mogan ericsson tu nak soh anta report..tak menyaba btol la itu orang..amend 3 sites tu..send blk kat dia then concentrate at drawing yg terbengkalai itu..huhu..
Around 5 lebey en.mawi bertegur sapa "apa khabar harini?"..haaa..tu la dia bos aku..actually 2nd bos..division bos gi sydney..training juger...huhu..aku pun jawab le "khabar baik..drawing dah nak siap"..apa khabar tu maksudnye apa khabar dgn keje..bukan tanya khabar aku pun..paham sgt dah..heheh..
Kol 6 lebey lepas siap drawing baru lah kemas2 brg then balekssssss...what a tired day of mine...

p/s: Zifah...fun fries tu apesal la ko tak bawak balekk..adoiii...aku gak kene makan..cemanela tak mengembang dan mengembang..huhuhu..

Malam..my other half sms as usual.."watpe?da makan?"..hehehe..tu sms yg aku akan dpt everyday..and the answer is "lum"..tu pun sms yg biase aku reply lah..hehe..
Then he asked me whether nak makan or tak. Tak lapa sbnrnye..tapiiii....ermm...makan jela..huhu..and mcm biase juger..lepas2 isyak baru kua..teringat lak kat kak shima..sms her ajak makan skali..then..off we go...to kota damansara..konon nak makan kat rozali cafe..tapi mcm da nak tutup..so makan kat luar tu jela..tah apa nama fodcourt tu..gulam ke ape tah..
menu aku kuey teow grg mamak..mr.yie mkn nasi ayam..safiyyah dgn mihun sup nyer..hbs semangkuk dia belasah...sian mama dia..kekeke..tak pe ler..tgh selera..abgman mkn ape yerkk..oo..sup ekor..tp tak sedap katanyer..huhu..asal kenyang dah ler..makan2 sambil tgk cite transformer free kat screen kedai dvd tu..baik punye port..heheh..aku n kak shima dok melayan safiyyah yg semakin pandai berbahasa melayu tapi lawak cket arr..tak kesa la janji dia nak cakap..heheh..tup2 dah kol 12.30..apo lagi...mata pun nak terkulai2 dah nak mencari bantal..Sib baik ade driver..=p
Sampai umah around 1.00 a.m and ZzZzZzZZZZzzzzzz...

Byk lak aku tulis..ni la masalahnyer kalo aku dah start menulis..mcm tulis novel jugak gamaknyer..hehe..anyway..hope u all enjoy reading..=)

0 comments: