Bangun kol 11.00 am..haha..disebabkan byk gangguan mlm td (ipnoc call lepas aku dah lelap..adoiai...hangin betul..tp suara still cover maintain je..huhu..pastu kol 2 lebey azli plk call..tanya blk pasal node yg down tu..urghhh..God..tak bole kah aku tido dengan aman damai tenteram!)..aku pun tak sedar utk subuh..tiba2 sudah kesiangan..hehehe..tukang kejut pun tak sms harini..maybe dia pun lom bangun le tuh..huhu..

Cepat2 le kemas katil..mandi..siap..off to pasar nak beli lauk..yeyehhh..!

Masa kat parking ade le boy ni umo dlm 3 thn plus kot..dia duduk kat seat driver seblah kete aku while abah dia berborak sakan kat luar kete dengan kawannyer..boy tu dengan selamba nyer tanya aku (even tak turunkan cermin pun leh dengar la suara dia yg agak kuat itu..=p)..

"acik..ada mainan? ada mainan ke acik? ada mainan?" byk kali gak le soalan tu dilontarkan kepadaku sambil mata dia pandang kat collection ferrari aku..hahaha..hampehs nyer budak..da la panggil aku acik..mintak mainan plk..heheheh..aku sengih jela kat dia..tp dia sangat comel..ikutkan hati nak je bagi satu ferrari tu kat dia memandangkan aku ade 9 bijik..hehe..tapi mcm malas lak..so aku teruskan reverse kete gi pasar..

Memula ingat nak beli ayam..pk blk..erm..nanti gatal la jari jemari ni..so pusing2 cari ikan..nampak lak ikan bawal..erm..nak masak pe ek..pastu nampak lak ikan talapia..nyum2..dap nyer..sms kak shima tanya talapia merah ke hitam yg sedap and she said 'merah..hitam bau kuat'..so..sambar la 2 ekor besar tapak tangan..cadang2nyer nak gulai..tp since kak shima kata tak sedap..aku pun goreng bercili aje ler..

Lunch aku harini ikan talapia goreng bercili + kangkung goreng belacan..sedap le kalo lapa..(ayat mr.yie ni)..hehe..

pasni aku tatau nak buat apa..maybe tgk tv sambil mark karangan budak2 tusyen..come on nurul..silalah rajin sedikit utk menanda kertas ya!..huuuuuuuuuu~

0 comments: