Haaaa...dah brp hari tak dpt ngadap pc kesayangan ni..kat opish pun tak sempat nak berblog2..berfacebook dan bermacam2 lg lah..dok ngadap report yg melambak2 tu lah..lg nak cuti lg byk keje pulak..sib baiklah ade assistant...(miss zifah yang menjadi peneman setia aku selama 6 bulan)..haha..pasni dia takde mati la aku mcm thn lepas..meniarap menonggeng la aku buat report2 yg tak brp sedikit tu..silap2 masuk wad lg..huhu..ada assistant lg sorg tu tak brp nak diharap nampaknyer..;)

Tadi ade kelas sejam 8.00-9.00pm..ganti utk isnin haritu coz budak2 tu call mintak cancel class ganti hari ni..Isnin haritu blk lmbt kol 8 baru sampai umah...sampai kena sound ngan mr.yie "kata nak tgk movie..buat pe lg kat opis tu"..huhu..malam tu memang me & him decided to watch cite 'PUSH' kat bkt raja..cite pasal psikik..ermm..bole laa...mr.yie sampai menguap tah brp kali...kekekek..siannn...aku yg ajak dia tgk citer tu..2 jam lak tu..mane nak tau tak berapa sedap.
Harini citer 'Night at the museum two' dah kuar dah...Tapi Mr.Yie tamo tgk harini lak..sbb mesti ramai..hmmm..tah bila nak tgk..mcmla esok lusa & weekend tak ramai..huuuuu~

Kelas harini berjalan dengan aman..kelas BM..buat diagnosis exercise(tatabahasa) plus membuat ulasan(bahagian C). English class semalam agak letih cket sbb kena ngajar kat depan about Tenses. Setakat smlm nampaknya diorg paham ape beza singular & plural. Exercises pun tak byk mistakes. So hopefully akan sentiasa ingatlah..Budak2 ni kdg2 aku heran gak..harini ajar..ingat..esok dah lupa dah..ada tu yang baru je kejap cakap tp bila tanya blk, blurrr...tu sume nak membuatkan my blood go upstairs la tuh..huhu..aku penat2 explain kat depan..tah dia berangan ke hape..kang aku amek hanger belasah sorg2 baru tau..huhu..Next class aku nak buat English Quiz..smlm dah bg nota about tenses..siap sedia lah korang yerrr..hehe..

Sambil2 tgk kimora kat 8tv ni blehla berblog..tak dinner harini..makan buah2an tempatan..cewahh..berat dah naik 52kg blk..mane taknyer..dari last week tiap malam dinner..blk dinner tido plk..tak sempat nak menghadam la..huhu..

Esok masuk opish lambat..nak gi TM point apply transfer line ke rumah baru..lecey btul..namanya TM..tp takde online application..hampehss..tadi dah cakap ngan en.mawi..and he said "ok,no problem"..hehe..byk benda nak kena settle nak pindah umah ni..ngan astro..ngan TM..ngan brg2 yg tak berapa sedikit ni..nak kemas lagi..adoiiiii...patah pinggang den..sib baiklah pindah depan umah je sejengkal..takyah naik turun tangga..huhu..

Nak berfacebook pulaklah..daaaa~

0 comments: