Saya masih terasa kehilangan Raisudin..Fb dia Raisudin Loner..tersentuh bila baca info dlm Fb dia yg tulis "aku yang single mingle'..teringat pasal cerita2 dia bab awek dulu...hmmmm...=(
From FB, one of his friend , mentioned that arwah meninggal semasa tidur..wallahualam...
bila tgk gamba notebook kat FB dia..teringat yang dia citer dia bli notebook 2nd hand dan sangat seronok dengan hasil titik peluhnya..Ya Allah..tempatkanlah arwah ini di kalangan orang2 soleh...

These are the respond from his friend at FB when everybody asking about it :

By Tango Kururu AlFatihah-Untuk Kawan-Kawan Raisudin Diluar Sana, Raisudin Disahkan Meninggalkan Dunia Pagi ini, Tolong Sedekahkan Al fatihah Untuk beliau, ini bukan main2, tapi benar2 terjadi


Tango Kururu
ceritanya begini untuk kepastian semua
4pagi ahad-arwah masih sihat dan saya menegur untuk mereset router sekejap dan dia masih boleh menjawab dengan elok dan macam tiada apa berlaku
ahad 12tghari-kawan2 serumah ingat arwah pergi keluar bersama kawan2 sekerja atau sekolej untuk mencari kereta
ahad 8pm-housemate dah syak wasangka sebab arwah masih tak datang dan mengetuk pintu bilik banyak kali
ahad 12 tgh malam-arwah masih tak muncul-call tak dapat-timbul tanda tanya.......
isnin 1.30pagi-sebelum saya nak tidur saya ketuk bilik arwah masih tak dibalas

isnin 8pagi-saya melihat motorsikal arwah masih di tempat sama, selalunya arwah pergi kerja seawal 6.30 pagi
isnin-8.15pagi-housemate mengopek tingkap untuk kepastian
isnin-8.30 pagi-housemate bagitau ada nampak kaki
isnin8.35pagi-housemate dan saya memecah pintu
isnin-845pagi-melihat keadaan arwah dalam keadaan sudah meninggal dunia..huhuhu ...
ok dah la..saya dah sedih sangat mungkin esok saya jawab soklan lain.

punca kematian arwah masih dalam siasatan..dalam post mortem bertulis pending for toxicologu and hostopathological examination.

hmmmmmm....
Saya juga sudah sedih...Bila2 je Allah boleh ambil semula apa yang dipinjamkan kepada kita kan..tanpa diketahui oleh sesiapa pun boleh..tanpa diberi warning dulu pun boleh...AllahuAkhbar..Rasa insaf, takut. macam2 ada..Dosa yang ada tak tahula banyak mana dah...Marilah kita bertaubat dan menginsafi diri...~

0 comments: