Harini takde kelas pulak..Time tak payah masak coz hubby tak ada..budak2 tak datang plk..magrib tadi mak diorang call cakap diorg demam..Maybe esok pun tak datang..Puaslah saya nak menggantikan kelas itu nanti..haiiyaaa...

Time Mr.Yie ada..tak ada pulak nak absent..sian Mr.Yie selalu je weekdays saya masak cincai2 jer..walaupun dia makan berselera gak..tapi saya still kesian..semalam petang dia nak makan ikan siakap sweet sour..tp saya tak sempat nak masakkan..coz dah ptg still kat segambut...plus hujan...then malam dia nak ke kuantan..So dia makan nasik ngan lauk2 yang ade je..sian dia...sekarang saya rasa sangat bersalah puleee..nantila jumaat u balek i masak ek..
Malam ni bosan la...bila dia ada saya sakit jiwa..bila dia tak ada saya sakit jiwa jugak..selalu if dia ada we all tgk awan dania sama2..mlm ni saya tgk sorang lah nampaknyer..
kadang2 bila dia ada, ada je benda yang tak kena...or ade je benda yang dia buat saya sakit ati...ni bila dia tak ada..saya teringat pulok...hmmmm...ontahlah...
Semoga kerja2 di opis melambak seperti hari ini supaya hari jumaat itu cepat sampai..

Mak ayah ada kat umah kakcik..tengok cucu..jelesnyer saya..saya nak tengok jugakk..sedihnyer saya ni..
Apa yang boleh buat di masa lapang ni ialah meng update blog ni..dan juga blog baju kids..update FB..tgk tv..apa lagi lah gaknyer..paper test budak2 tusyen ni blum bertanda..tiada mood nak tgk paper..kat opis dah banyak tgk macam2 jenis paper..huhu...nak makan pun takde mood..sib baik kat opis ade kawan nak makan...

By the way..congrates to Kak Shima yang dah pregnant her 2nd baby..dah 5 years dah saffiyah...the couple dah tunggu nak dpt 2nd baby lama dah..la ni baru dimakbulkan..Alhamdulillah..

Semoga saya juga diberkati Allah seperti mereka...Aminnn..

0 comments: