A Second of Good News Covers the whole week's sadness...Allah itu Maha Berkuasa..=)

Today I received an MMS of a cute little baby from my sis (Kakcik)..Agak terkejut jugak la..Anak sapa plak ne dia fwd mms...Once I received what in my mind were :...A) salah hantar mms  B) her adopted baby..

Tanya punya tanya..yesss...the aswer is B..!

Alhamdulillah..dapat jugak dia adopt baby..since dah 6-7 years married..blum rezeki..Dah lama they plan to have an adopted baby..tapi byk problem..this and that..pening jer..Now..At lastttt...I am happy for them..very very happy...

She said the baby was born yesterday (04-02-2010) at what time tak tanya plak..berat about 3kg++..not bad huh..the skin is very fair..macam my sis gak..kesimpulannya ada rupa my sis la..Mata kecik..kulit putih melepak..idung kemek cket...haha...Terkenan kot..
And according to my sis sms..everybody thought that the baby was a boy..my sis pun dah ready ngan nama boy..but kuar2 girl...Kena operate sbb baby susah kuar...My sis cakap baby ni mekap dulu dlm perut..tamo kuar..kuikuikui...Anyway..Alhamdulillah baby sihat dan selamat...Mak ayah pun takde cucu pmpn lagi..cukupkan korum la setakat ni...oklah tu...ada sepasang dah cucu Hj Hamzah & Hjh Rokiah..baby express gitu...heheheh..

Here is her photo :

Can't wait to see this cute little girl lahh...

Ainul Mardhiah..
Wait for Machu (mcm amirul panggil gakla)...hehehe...
Nanti Machu bagi baju baby byk2 ek..Machu jual baju baby..kuikuikui...bleh bankrupt Machu sume baju kasi kat kerabat je...hikhikhik...takpeeee..okay jerrr...rezeki...
Harap2 Ainul Mardhiah dapat geng cepat cket...
aminnn ya rabbal alaminnnnnnn...=)


Receiving this news makes me happy for the whole day forgetting the worries for the whole week..
I'm thankful..apa nak jadi..jadilah...Because I'm very happy..Don't spoil it please!!!

0 comments: